måndag 4 maj 2009

Tokyo, bara tre veckor kvar.

Hamadaya, Quintessence, Kanda och L'osier är klara. Sen väntar jag på svar från Mizutani. Det blir nog någon internationell krog också. Såväl Robuchon och Bocuse, som Ramsay och Gagnaire finns representerade i Tokyo. Det tar emot lite, jag vet. Om de inte är bra på hemmaplan varför skulle de då vara bra på andra sidan jordklotet? Men det är klart; Ramsay har jag provat i London, New York och Dubai och ju längre hemifrån han kommer, desto bättre verkar han vara. Om tre veckor bär det iväg. Kom igen nu Mizutani, sluta krånglar och hjälp till istället. En stol, två pinnar och tre stjärnor - det är allt jag kräver!

2 kommentarer:

Blogger D.S. sa...

Missa inte Morimoto XEX! (har bytt namn till omae, ser jag nu). En futtig stjärna men en god en!

http://www.ystable.co.jp/morimoto/

5 maj 2009 kl. 05:23  
Blogger Pelle B sa...

Okej, noterat. Har några "luckor" kvar som ska fyllas igen.

5 maj 2009 kl. 09:57  

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida