söndag 1 mars 2009

Parisplaneringen slutförd.

Resan till Paris kommer att bli bra, det vet jag nu. Den sista bokningen är avklarad, den på Pierre Gagnaire och det var ju typiskt att PG skulle strula mest, försöka leka högkonjunktur och hard to get. Men som sagt, det gick vägen. Det här ska bli riktigt kul! I slutet av april åker jag, men innan dess ska jag hinna med en tur till Köpenhamn och det känns lite tufft efter mitt besök på Noma och mina två täta besök på Geranium. Jag vet ju ungefär hur det ligger till i Kph, tyvärr, jag vet att dessa två spelar i en egen liga, en bra bit före de andra. Men skam den som utser vinnaren i förhand. Mer då? Jo, det blir en tripp till Göteborg där Kock&Vin ska få leva upp till ganska höga förväntningar och där Wagner ska få bevisa varför han ska ha en liten stjärnliknande figur efter sitt namn i den röda boken. Hörs snart!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida